onsdag 22 februari 2012

Trotsade regnet och tog en promenad

Vlket rusk ute, tur att det ska bli plusgrader och sol till helgen! Vi stack över till min kära vän Marie och hennes son under förmiddagen, 15 minuters promenad dit och 15 hem alltid nått:) har precis gjort klart kycklingen i ugnen och bägge barnen sover gott. Min äldsta flicka kommer hit idag så hon ska få sin favoriträtt såklart. Annars är ungarna fortfarande snoriga, när ska detta ta slut? Är det inte den ena så är det en andra. Nåväl nu passar jag på att njuta av lugnet, projekt runway som jag sett hundraelva gånger på tv nu och en kopp te och lite blogg och surf innan det blir fullt ös igen. Ikväll blir det skoj när älsklingen min kommer hem... Han har med sig sin kostym till bröllopet och lite annat smått och gott så ikväll blir det lite vinmys i soffan och bröllopssnack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar