lördag 3 mars 2012

För trött för fest

Jag som hade sett framemot lite fest ikväll hos min kompis nere i Kungsbacka men jag är totalt slutkörd efter natten! Hade svårt att sova för älsklingen var ute igår och nattmatningar och ungar som vaknar före 7. Hur ska man orka dom här åren egentligen ? Jag måste ta mig i kragen och komma i humör!lite partymusik på toaletten när jag tar ett bad och ett glas vin till hoppas jag gör susen .

Förmiddagen har trots tröttheten vart fantastisk. Vi har haft en dag i vårt vackra område, vart i olika lekparker, promenerat runt och njutit av solen för att sedan avsluta det med att trampa i hundbajs:-p. Fick doppa skorna i vattnet och vagnens hjul fick sambon torka av på gården, tror det är det äckligaste som finns!

En rolig sak var att vi hittade en toalett på isen vid oss:) missade att ta kort, det var d sjukaste... Vem har kastat dit en äcklig gammal toalett liksom?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar