fredag 22 juni 2012

Fru

Lyckligt gift! Hade en hejdundrande fest förra lördagen! Blev precis som jag hade tänkt mig Att stå framme vid altaret och säga ja var det största jag gjort förrutom barnen såklart;) så gift er kära vänner om ni har möjlighet! Och ett tips: INNAN i skaffar barn också. Återkommer med bilder nästa vecka! Vi ska träffa fotografen på måndag och välja ut de vi vill ha. Också lite mode: fyndade en grym Dagmar klänning förra veckan för halva prislappen som jag ska ha på en väns bröllop i augusti! Ni måste se den. Läger upp bilder på den också i samma veva( sitter ju med "paddan" nu och det är nog det enda negativa.. Att inte kunna lägga in Bilder med den:( Förresten glad midsommar också:) Nu: filmmys perfekt när regnet smattrar mot rutorna

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är föräldraledig.

    Du kan ha rätt till en försäkring som ökar pensionsinbetalningen under föräldraledigheten om du är privatanställd arbetare på en arbetsplats som har kollektivavtal (90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

    Fr.o.m. 2012-01-01 kan man även få premiepeng insatt till pensionen under tiden man är beviljad graviditetspenning av Försäkringskassan.

    Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: www.afaforsakring.se/foraldraforsakring

    Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
    www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

    Vänliga hälsningar
    Mikael
    AFA Försäkring

    SvaraRadera