tisdag 10 juli 2012

4 dar kvar till fredaaa....tralala

Då kommer min älskade tösabit igen till på söndag. Och på lördag åker vi till Borås och firar min kära mamma som  fyller år och på em/kväll är det dragkamp med mina tjejkompisar på Liseberg och utgång på kvällen. Helgen ser lovande ut. Sen får vi räkna ner dagarna till den 20:e på min man går på semester och vi åker iväg till linköping! Den här sommaren gör vi inga större resor då vi åker på bröllopsresa i september

Livet som mammaledig JUST nu är rätt tufft (har iofs vart det sen start då Edgar hade kolik) sömnbrist och div sjukdomar som präglar hemmet FORTF) Har ställt upp Lilleman på kö för förskola så jag hoppas på en plats i början av nästa år på samma som hans storasyster *hoppas hoppas*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar