söndag 6 maj 2012

En extra vecka med Emilia

Lillpluttan har vattenkoppor så hon får stanna här eftersom jag är mammaledig och hennes pappa behöver jobba. Extra tufft såklart med TRE hela veckan men ändå mysigt! Vi har haft en härlig helg utan bråk och skrik( som det tyvärr är lite för ofta av) verkar som om hon saknat mig väldigt mkt! Vi kanske ska ha henne varje helg ändå, varannan känns väldigt lite. Den här veckan är lite speciell också för min syster kommer från London och på fredag ska vi fira pappa som fyller år och lördag heldag på Liseberg ( gäller att ungarna har en bra natt;) Min egna tid den här veckan blir på torsdag då jag ska ut med några tjejkompisar, oj oj oj vad det behövs! På lördag är det blivande mannens tur! Man får dela upp det lite för att hämta krafter på olika håll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar