lördag 8 oktober 2011

Känner mig lite ensam...

Visst är det skönt när mina underbara skatter har somnat men ack så ensamt när D är på fest ikväll. Man har blivit så sammansvetsade att man knappt klarar en kväll utan varandra fast det är nyttigt. Man behöver egen privattid! Men INGET går på tv och jag vet inte vad jag ska göra, slösurfar till ingen nytta, borde kanske jobba lite med skolgrejer men det är ju lördag och efter denna hektiska dag i stan behöver jag avkoppling, det är ju en ny dag imorn. 

Saknar Syrran också, hade hon vart hemma hade hon kanske vart här och kollat film med mig...nu är jag inte ens sugen på film. Mina tjejkompisar har 30-års fest med tjejmiddag. Kunde inte gå på det eftersom minstingen är så mammig så vi ville inte lämna bort henne, men ååå vad roligt det hade vart.

Har iallafall tänt lite ljus här hemma och älsklingen har köpt några estrella öl till mig, skål:)!

2 kommentarer:

  1. Gumman, saknar att titta på film och mysa med dig :( seriöst, du måste komma hit det är underbart här

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig det gumman, hoppas jag kan komma över runt vårkanten. Kul att Sofie hälsar på i november:)

    SvaraRadera