söndag 2 oktober 2011

Kiss å bajs på golvet

Jag som tänkte överraska älsklingen på hans födelsedag på morgonen men det blev att han fick rusa upp från sängen för att hålla en bajsig liten flicka så att hon inte skulle springa iväg. Jag skulle så käckt byta blöja på ståeende fot och då lyckades hon kissa 2 ggr och lägga en stooooor bajskorv på golvet. Jag hörde bara hur hon ropade där dääääääär och pekade på den, stackars liten;) nåväl lyckligt slut och lång-frukost med tända ljus och paket. Efter lunch åker vi ut till freeport, vi måste scanna av acne och whyred butikerna såklart, får se om det blir ngn Shopping, känner jag oss rätt så kommer vi inte hem tomhänta!:)

3 kommentarer:

  1. Larven: Du..hon gjorde om detta IGEN men denna gången utan bajs och kiss 3 ggr innan blöjan hann på. Nu ska jag inte göra om detta misstag igen hahah

    Mia-Jaaa grattade honom igen, han hälsade tillbaks. Puss

    SvaraRadera