måndag 3 oktober 2011

YES! Acne Zen för halva prislappen

Eftersom jag är gravid och inte kan bära jeans den här hösten( buhuuuu) så är det som vanligt tights/leggings som gäller. Hittade på på freeport, acnes zenit som jag dreglat över på acnes hemsida. Svarta med lång dragkedja på sidan. Vad trevligtt, då kan jag känna mig rätt fin till hösten

Annars denna regniga måndag så är det projekt: slå in tradera paket, finns inget tråkigare, sen har jag iallfall en rolig skoluppgift att ta tag i ikväll när barnen lagt sig. Skall göra ett inspirationskollage för min egna kollektion. Nu har jag bestämt mig: det blir inspiration storstäder och monument runtom i världen! Har redan lite kläder som skall skissas ner efter kollaget. Så roligt att ha detta sidoprojekt samtidigt som man är mammaledig, behöver använda min kreativa sida mer

NU: Fika på babycafé här i sannegården med bästa Camilla och Wilmer, veckan har börjat bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar