måndag 16 januari 2012

Hur göra?

Efter allt med Eddies kolik och den tuffa start vi fått på det nya året så är jag osäker på kursen jag ska läsa från textilhögskolan, blev antagen idag så jag kommer svara ja, men frågan är om tiden finns för att slutföra kursen. Känner att jag verkligen VILL gå den här kursen design och kollektion! Som läget ser ut hinner jag inte ens kolla tv, serier, ta hand om mig själv eller knappt klä på mig. Har följt den underbara Boardwalk empire under hösten och det blev aldrig sluttittat har den nya serien once upon börjat som jag vill se men det hinns inte, ville kolla Neneth cherrys dokumentär i 6 delar och även Peter Jöbacks från NY, grrr får ladda ner
By the way...jag har hittat ett par läckra "fin" sandaler som jag ska beställa till bröllopet!
Bild? Japp lägger in:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar