onsdag 11 januari 2012

Nu börjar allvaret!

Är så nervös så jag skakar:( tre barn hemma och jag är alldeles själv. Hoppas man snart kommer in i rutiner! Vågar knappt gå ut med bebisen än heller så det blir långa dagar. Tur att man får lite besök av vänner och mamma idag och imorn.

Stubben verkar bättre i magen av dropparna, hoppas det håller i sig, han behöver dock få in bättre mat rutiner, dvs äta var tredje timma under natten. Min härliga sömn i natt blev ca 5 timmar osammanhängande:-o

Nåväl, bröllopet.kyrkan och församlingshemmet är bokat..även bröllopssviten! Nu på fredag ska inbjudningskorten göras på datorn och sen när alla osat vilka som kommer bokar vi river café för middagen! Längtar ihjäl mig! Wiiiii

1 kommentar:

  1. var inte nervös det fixar du skitbra :)

    härligt med bröllopsplaner

    ta hand om dig! håller mina tummar

    SvaraRadera