tisdag 31 januari 2012

Inga bilder

Typiskt, kan ej lägga in bilder varken på min iPhone eller min iPad som jag har med till Linköping . Jag vill visa hur fint det är här samt lite annat skojigt som grejer jag vill ha med mera...! Får bli bild fritt tyvärr till nästa vecka:(

Gjorde en beställning igår från hope på ett par läckra jeans, älskar jeans och nu kan jag äntligen använda det, trycker in mig i min vanliga storlek som jag hoppas ska sitta bättre om någon månad eller två:)

Har hittat fler alternativ till bröllopsskor som jag lägger upp på bloggen sen men ingen direkt klänning! Zetterberg får in endel som jag är intresserad av men det är nog för tidigt in på året än, är ju lite velig så det är bra om jag lyckas avvakta ett tag till med inköp:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar